.

Nu börjar det bli på riktigt. Hämtade nycklarna till min lägenhet idag, och att få låsa upp dörren och gå in i mitt nya hem, det var rätt mäktigt. Dock förstördes molnen lite utav att säljaren fortfarande inte tagit bort möblerna, så det verkar som att jag har två uppsättningar av allt nu. Ja varför inte tjäna en peng på det? Egentligen är inte den officiella övertagningnen förrän imorgon, så kan ju vara att när jag tittar förbi innan jobb så är dom borta, kanske. Minimal chans.

Duktigt nog har jag sökt till kattinternatet nu, fast hela grejen med att titta på alla djur som behöver nya hem har gjort att jag nu vill skaffa hund. Så när det är klart om jag får SU, då blir det nog en tur över till Jylland för att hämta hem en dam jag fallit hårt för. Träningsrundorna i parken blir inte längre så långsamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0