Medina Medina Medina

Ja nu är det freda kväll, storasyster sitter på tåget hit och Tivoli ska intas om sådär två timmar. Jag är pepp, pepp som in i! Och att få se Medina live är helt klart (nästan) sommarens höjdpunkt. Vi får väl titta en runda förbi Bryggeriet och säga hej till vår farbror, sen njuta av Köpenhamnsnatten. Imorgon blir det förhoppningsvis fint väder så vi kan ta en träningsrunda i parken, bruncha och få vår egen lilla glimt av Copenhagen Fashion Week. Sen kommer mamma och Magnus på söndag. Handla garderob, titta förbi den nya lägenheten och ta lite mått i både sovrum och badrum. Kanske även köpa ett klätterträd till Tia? :) Snart kommer min stora hårboll över sundet och ska sova i min säng varje natt igen. Kan jag säga att jag längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0