One blood, one love

Efter en hel dags flyttande och organiserande är jag nästan äntligen klar med allt i min nya lägenhet. Men det sista får vänta till imorgon, får nu är jag trött. Hade naivt trott att jag skulle bli klar i lagom tid för att ta en träningsrunda i parken innan grindarna stängdes, men icke. Så imorgon får även det bli. Nu sitter man här i soffan, känner sig lagom sunkig och snyltar på grannens nät - mitt eget kommer inte förrän på måndag. Teven är inte inkopplad ännu och jag orkar inte dra en enda sladd nu innan jag ska lägga mig. Det har konstaterats att denna lägenheten inte är lika varm som den gamla, så kanske behöver man gå i mer än tights och linne till vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0