Pirååger

När två veckor gått och man fortfarande inte är frisk, då kan man börja tvivla på sitt immunförsvar. Fast imorgon blir det ett besök hos doktorn och så får vi se vad han säger, kanske håller jag på att dö inombords efter allt festande i livet.. Hehe, not likely. Fördelen med att vara sjuk då? Förutom att gå runt på jobb och se ut som en zombie. Jo, kolla på serier natten lång, det är niice. True Blood har man kommit ikapp med nu, och återigen är man tillbaka i "beroendet". Sofie min darling, hon kom på besök och lämnade en massa gott i min lägenhet, så jag behöver ju inte handla mat på ett tag. Fast, kanske borde man äta annat än piroger och godis. Även om jag verkligen älskar piroger. Vem hade inte kunnat leva på Gorby's piroger i en månad eller två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0