Planeringsproblemer

Jag tycker att min kalender kan komma nu, börjar bli lite väl många datum som ska börja bokas in nu och jag har ingenstans att skriva in dom alla. Telefonen funkar ju, men där glömmer jag att kolla. Nej på fredag, då kommer den hit, så kanske kan man få ihop sina helger då, så att man t ex kan gå på Sensation White och Veterinärgalan utan att det ska krocka med jobb eller kräftskivor. Sen ska jag ju bli bättre på att gå på våra olika seminarier, aktivera mig inom djurskyddet och börja ansöka om det där legatet.

Nu blir det att somna till mysmusik :)

 


Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.oj oj stackars dig som måste umgås med jylländare...hört att dom är lite som norrmän ;)

2010-08-25 @ 14:22:24
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0