Sommarblues

Snart har hela sommaren gått, och jag har varken badat eller varit på stranden en enda gång. Okej, Linus pool, once, men inte mer. Snacka om deprimerande sommar. Inte konstig att jag är vit som ett lakan. Men vad gör man när man mer eller mindre varit sjuk sen maj. Räcker med att man går ut utan jacka en kväll och sen har man ont i halsen i en vecka igen. Så halstabletter med till jobb idag och inget cyklande dit. Får bli bussen och sen gå hem om det fortfarande är varmt vid halv elva. Dags att lämna sängen, städa i lägenheten, duscha, handla hem lite mat och sen ta sig iväg till jobb. Får ju besök imorgon så allt måste ju vara i toppskick, nästan. Picknick i parken siktas det på, så lite gott måste inhandlas. Men jag ska försöka, ja försöka, att inte dra i mig en massa alkohol nu för resten utav månaden. Träningen går inte lika bra när jag gör det nämligen. Men det är lite svårt när cidern i kylen och vinet på hyllan tittar på en när man packar ihop allt annat inför mötena med vännerna. Can you say social alcoholism?

Kommentarer
Postat av: "novala"

Fin blogg!

Följa varandra via bloglovin?



Kram :D

2010-08-10 @ 14:00:39
URL: http://novala.blogg.se/
Postat av: jennifer

fin blogg! :D

2010-08-10 @ 16:28:11
URL: http://jenniferbonander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0