Insomnia

För att jag ligger i sängen och inte kan somna. Det känns lite vemodigt att jag åker hem imorgon. Man saknar stillheten här ute på landet när man lämnat det. Fast det ska helt klart bli skönt att komma hem till min egen säng och inte behöva känna mig som en gäst i mitt gamla rum. Och julen sprang förbi riktigt fort detta året. Jag hann inte riktigt med allt som jag tänkt, men halvvägs kom jag nog. Det festades med kusinen på juldagen, shoppades med mamma och syrran, och sist men inte minst blev det bio med Lolli som jag inte träffat på evigheter. Så jag kan nog helt klart kalla mig nöjd med denna omgången. Även om den inte blev så lång som jag helst velat ha den. Men det lämnar ju lite att vilja göra tills nästa besök.

Och fram tills att jag somnar blir det att lyssna på dagens favoritlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0