Måndagskväll i en ask

Har lite hemlängtan idag, blir rätt ensamt här ibland. Tur att jag får sällskap lite då och då. CSI och vin, snacka om en välanvänd kväll. The Vampire Diaries kollades igenom inatt, känns lite som plagiat på Twilight emellanåt. Men visst, vampirer är ämnet just nu. Själv längtar jag tills True Blood är tillbaka. Någon som har bra tips på böcker? Känner att dom jag har hemma inte är vad jag suktar efter just nu, drama drama drama tack! Hittade en jättefin outfit till min dejt nästa vecka, men vet inte längre om den kommer att bli av. Visst hatar man osäkerheten, att hänga löst och inte veta vad som kommer hända. Men nog blir det den lilla svarta, pålitlig och alltid lika snygg. Blir oslagbart tillsammans med mina nya pumps. Har ni börjat leta presenter till allahjärtansdag ännu? Min är riktigt lam, men men, har man dålig fantasi så har man. Sen så hittade jag att helt paket bröd idag, mamma måste ha lagt det i skåpet när hon var här för nån vecka sen. Konstigt nog så har det inte börjat mögla ännu, men det är ju bara en tidsfråga. Jag gissar på imorgon. Ja vin var nog en bra idé, speciellt när jag bara äter soppa och liknande numera. Suget efter en pizza var ju riktigt stort idag, mm, kebebpizza. Typ himlen. Men karaktär kallas det. Och nu ska jag återgå till mitt glas och kvällens underhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0