Den lille opdatering

Ja fredagen var trevlig som sagt :) Jag träffade en fd hockeyspelare från Rögle, det kan ju vara nått. Dom samtalen bestod av en svensk som pratade dålig danska och en dansk som pratade dålig svenska. Väldigt underhållande faktiskt. Eftersom jag är internetlös därhemma så blir det bara uppdateringar nu när jag är i skolan och snyltar på deras trådlösa. Det nya jobbet går bra, jag trivs, och i lägenheten känner jag mig verkligen hemma. Även om alla mina saker inte riktigt får plats :P En vecka har nu snart gått och jag börjar sakta inse att jag faktiskt har flyttat nu, det är inte bara tillfälligt utan faktiskt för en fleraårsperiod. Har inte riktigt tid att skriva något längre just nu eftersom det är mkt som ska fixas innan min dissektion kl 13, så jag får helt enkelt skriva inlägg därhemma och sedan posta dom när jag väl är kommer i kontakt med en oskyddad uppkoppling :)

Men innan detta inlägget är slut så bjuder jag på fredagens outfit. Dock fattas stövlarna i bilden, men dom var, som alla mina andra skor, heeeeeta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0