I like being the lonely hunter

För första gången sen i torsdags sitter jag nu ensam i min lägenhet. Helt ensam, inget sällskap. Katy Perry spelandes mjukt i bakgrunden och jag njuter av att vara just ensam. Jag kommer aldrig att komma ifrån trivseln av mitt eget sällskap, att inte ha någon annan i min lägenhet. För nu känner jag mig mer fri, mer mig själv, avslappnad och njöd. Det har varit besök i helgen och det har verkligen varit trevligt, middagar ute, bio och mys inpå morgonkvisten. Men jag kan ändå inte ungå att gilla detta bättre. Nu ska jag sitta här en stund i min soffa, lyssna på lugn musik och tänka över dagen. Tänka om det ska bli lägenhetsköp eller inte på onsdag och om jag ska stanna här på Frederiksberg i minst fyra år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0