Snabbisinlägg

Sådär en månad kvar till balen.. Ja eller lite mer, men ändå. Efter min lilla släng med feber är jag igång med träningen igen, och har dessutom upptäckt nya övningar jag kan göra med den kära pilatesbollen :) En klänning har äntligen valts ut, så nu ska det väljas färg och sedan sys den upp. Skor och väska återstår också, hehe, men handskar, ja dom har jag haft ett tag nu. Tur att något går framåt iaf ;) Lönen trillade in på kontot idag och jag upptäckte att det var en avsevärt högre summa än vad jag hade väntat, så medan jag dansar min lilla lyckodans tänker jag på allt roligt jag kan göra i sommar.

Dags att bli klar för jobb och stormöte ^^

Kommentarer
Postat av: maria

Fin blogg :) allt bra med dig? kram!

2010-03-26 @ 06:42:40
URL: http://juliaugustinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0