Supermassive Black Hole

Nu spelas det musik på hög volym här i lägenheten. Dags att få ut det onda för idag och in med det goda, alltså ska feber och trötthet ersättas med odräglighet som endast jag vet hur det går till. Jag har till exempel upptäckt idag att man inte ska blanda proteinpulver med tillhörande smaktillsättning i yoghurt om man inte har en mixer. Resultatet blir nämligen ett mättad blandning som mer eller mindre får en illamående i ett par timmar. Men tillsammans med pillerna som tog ner min feber och en militär som ännu en gång nekats ledighet så verkade ju dagen ändå flyta på rätt bra trots dess negativa aspekter. Så nu förtjänar jag väl en hejdundrande kväll, även om jag misstänker att det så kallade förfestandet slutar i att jag somnar utslagen på soffan och sussar sött tills morgondagens besök kommer för brunch. Köpenhamn, älskling, ge mig ännu en kväll i din ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0