.

En minst sagt intressant vecka har passerat, lite annorlunda än vad jag hoppats på, men visst gillar vi förändringar. Blev nästan en flaska för mycket under middagen hos chefen, många extrapass på jobb, långa skypesamtal inpå morgonkvisten och besök från Sverige. Sofie deltog i min första utgång sen mitt lite väl vilda allahjärtansdagfirande. Det var biljard på O'Learys, rockkväll på Rosie's och drinkar på A-bar. Vi dansade glatt och det verkade som att hon nog vill göra detta fler gånger. Så blev det ju även shoppingrunda på Ströget där jag desperat letade efter en klänning passande en officers sällskap, och när den rätta hittats tog vi oss hemåt för att piffa till oss och därefter leva lyxigt med god middag och massvis med vin. Ja så nu är ju lägenheten återigen lite tom efter att ha haft en "inneboende" dom senaste dagarna, fast min säng har iaf blivit större..


Som man ser ut efter en massa vin.. Ajaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0