Välkommen hem

Återigen hemma i Köpenhamn efter en detour till Malmö. Visst är det skönt att detta är mitt hem nu, ja för jobbigt hade det ju varit om jag känt mig som bortrest under dessa fem åren. Helt enkelt är jag i det lya livet med Danmark som tillfälligt fosterland. Sen har jag hittat min drömklänning till balen, men då priset motsvarar en hel månadshyra vet jag inte riktigt om det blir den eller en annan. Fram tills tisdag har jag iaf på mig att bestämma mig :) En ihärdig feber har jag minsann också, men inte ska det stoppa mig idag, nej snart bär det av ner till Ströget för att kolla på ytterligare balklänningar och se om jag kan slå den andra ur skallen. Ikväll blir det middag med gott sällskap och därefter får man nog vara duktig och sova. Sömnen har inte precis varit en prioritet dom senaste dagarna och efter Slagsmålsklubbens spelning nu i veckan så skriker min kropp efter lite barmhärtighet. Dessutom måste fröken få ihop ett nytt inlägg till C-R's blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0