Hurtbulle à la København

Ja köpenhamnsmentaliteten har kommit åt mig, alla springer, överallt! Så nu sitter jag i min soffa med trötta ben och andas nöjt ut efter min tur i Frederiksbergs Have. Träningsvärken från igår har inte ens lagt sig, men lite bortdomnad har den nu blivit. Så kanske blir det en framtid som duktig motionär med killerlegs och ett flås som heter duga. Som alla andra år är ju kondisen på noll och jag siktar mer på att gå i raskt tempo än att jogga och dö halvvägs av utmattning. Men visst är det skönt när man står där efteråt och stretchar, känner hur hela kroppen är mjuk och följsam. Som tidigare nämnt är det verkligen himla tur att jag har en bakgrund med massor av ridbyxor, för mitt ass har inte en chans att gömma sig i mina träningsbyxor. Men inte skäms man över sina tillgångar, speciellt inte när dom redan är så pass vältränade att dom inte dallrar till under språngmarschen ;) Dags att sticka ner till affären, sen blir det dusch med en välförtjänt bodyscrub.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0