.

I två nätter nu har jag varit sängpolis, så särskilt mycket sömn har det inte blivit. Systers väldigt charmiga valp smyger ju upp bland kuddar och täcken för att gnaga av tofsar, lappar, trådhörn - ja allt som går att ta loss. Men det är mysigt att vara hemma hos mamma, lite semester från Köpenhamn, jobb och skola. Istället har jag kört runt med Sofie och gått i fler affärer än vad jag exakt kan komma ihåg. Pengarna har alltså sinat denna helg, och det är ju inte helt färdigt. Ikväll blir det nämligen utgång i Malmö, ett försök till att fira min födelsedag i förskott. Igårkväll firades jag av pappas sida. Restaurang och presenter. Idag blir det mammas sida som ut till landet kommer för att äta middag, dricka kaffe och ge mig en lyckönskning eller två. Dags att återgå till Nyhetsmorgon och soffmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0