Söndag..

Jag borde städa lägenheten, igen. Men det är så tråkigt. Sen så ska jag ju ut och träna, fastän att halsen gör ont. Återigen vill jag helst bara stanna här på soffan, eller krypa tillbaka ner i sängen och småslumra hela dagen. Ja för grå dagar varken ger eller tar, dom står liksom bara still. Väntandes på sol eller regn. Speciellt söndagarna. Ungefär som en riktigt långsam låt som går på repeat. Hur bra den än är, efter ett tag blir den bara monoton. Detta är den sista söndagen fram tills nyår som jag har helt för mig själv. Sen blir det att jobba och träffa släkten för adventskaffe. Studentekonomin suger just nu, ja eller den som kommer före studentekonomi, eftersom jag inte fått mitt SU ännu. Rolig jul detta kommer att bli. Hur fanken ska alla julklappar kunna inköpas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0