Sammen er vi staerkest

Jag har skola imorgon, men ändå kan jag inte förmå mig att lägga mig i sängen och sova. Istället låter jag film efter film spelas medan jag blir tröttare ochh tröttare. Kick Off FY11 igår med jobb, ny upplevelse, underhållande, nykterheten bestod ej dock. Två spelningar, den ena verkligen bättre än den andra. Hotas om utkastning bara för att sällskapet tydligen pratade lite högt. Tecknet på att musiken inte var bra nog. Så idag blev lite hård, examen och träning som gärna väntat. Men nu är det bara en skrivning kvar, sen har jag lov. Få åka hem för mer än två dagar, mysa med hundarna under långturer i skog, över åkrar. Träffa vännerna, hålla tidigt födelsedagsfirande, gå på MFF's sista match. Se hästar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0