Kondisutmaning 2010

Sommarens festande har ju verkligen inte varit bra för varken skallen eller vikten, så nu blir det att komma igång med träningen igen. Köpte lite nya kläder när dom hade rea på SportMagasin, så nu har jag ett extra par byxor och två nya tröjor som funkar alldeles utmärkt. Man märker verkligen hur snabbt kondisen försvinner, och idag kunde jag inte alls springa så pass långt som jag gjort tidigare, men sen är jag ju dålig på att ta min medicin också.. Så varför inte utmana sig själv att om 16 veckor kunna springa non-stop genom hela min playlist? :) Träningsdagboken har startats igen så förhoppningsvis pausar jag inte mitt i allt denna gången. Man kan ju alltid blicka framåt och rikta in sig på att springa Tjejmilen nästa år, ja kanske även Copenhagen Marathon. Fast fyra timmars löpning, vet inte riktigt om det är min cup of tea. Jag är hellre solbränd, snygg och uthållig under festivalerna. Så som det ska vara!


Dagens favorit under träningen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0