Den som väntar på något gott..!

Efter tre månaders letande hittade jag äntligen mitt tvättkort. Men så klart så skulle jag först få beställa ett nytt och sen ytterligare ett, för att inget av dem funkade. Tror det var ödet. Så ja, jag kommer kunna ha med mig rena underkläder till London ändå :) Och brillorna mina är på G till Danmark från USA, och kläderna från H&M är också på väg. Herregud vad allt går bra nu då!

Jag längtar verkligen till nästa vecka, att få börja packa ner alla kläder som ska med, lägga ihop alla papper i sina små mappar, slå in alla försenade presenter till vår guide, våndas över att jag inte har några skor som passar till mina kläder och tillsist inse att jag ändå bara kommer ha på mig låga skor när vi ska ut och dansa. Denna gången ska jag fota mer, njuta mer, handla mer och inte snåla inne på Primark. Jag ska inte dissa engelsmännen som vill bjuda på drinkar, nej det ska tas emot, pratas lite och se om det verkar intressant nog. Jag ska verkligen vara på semester denna gången!

Kommentarer
Postat av: Maria

Och du ska dricks öl!

2011-10-06 @ 07:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0