If you wanna slow down, we can slow down together

Återigen glömde jag bort att jag har ett litet klotterplank här. Ungefär som att jag brukar glömma kolla min mail som inte kan synkas till telefonen, eller alla hemsidor som inte har en app. Är det då man vet att man är totalt fast i iPhoneträsket? Det enda jag inte är helhypad användare inom ännu måste ju vara Youtubeappen, sjuukt dålig och bara covers när man söker låtar. What's up with that?! Eller faktumet att Spotify inte funkar i DK?

Nu är det knappt tre veckor kvar till London, vilket betyder att jag ligger som ett sträck i parken, försöker sluta bita på naglarna (igen), snålar satan på pengarna och planerar om och om igen vilka outfits som ska med. Och vilka skor! Det må bara vara två månader sedan jag kom hem därifrån, men jag längtar verkligen tillbaka dit. Att få uppleva London som en Londonbo, och inte bara en turist. Vandra genom natten med Maria och känna hur underbart livet är. Vi ska nog allt klara oss! Och om inte så har vi ju några engelsmän som kan visa oss vägen hem.

Dags att hoppa in i duschen, lyssna på härlig musik och fixa till lägenheten innan gästerna kommer. Sista arbetsdagen för veckan avklarad, nu är det helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0