Frågorna om B

Jag har ju fått flera kommentarer igen som undrar vad som hände med B, och varför det inte längre skrivs om honom. Om man följt min blogg mer eller mindre konsekvent vet man att B's identitet avslöjades, kategorin bytte namn och sedan efter sex månader försvann både han och hans kategori. Utav respekt gentemot honom och våra numera åtskilda liv har ja valt att inte skriva något mer om varken honom eller det vi gjort tillsammans. Men eftersom det finns dom som fortfarande vill läsa om honom så drar jag fram mina gamla inlägg här i länkform i kronologisk ordning fram till inlägget där hans identitet avslöjades. Ganska intressant att det skulle bli just idag, ni vet, i övermorgon är det exakt ett år sedan jag för första gången skrev om våra äventyr och idag, ja eller ikväll, är det exakt ett år sedan den lilla händelsen faktiskt inträffade. Nostalgi? Haha, kanske, man vet aldrig. Jag får helt enkelt sätta mig på en buss iklädd festkläder, studentmössa, min älskade (och utav B bortslarvade) studentvissla och dricka Dooley's direkt ur flaskan för att möta upp med en man på en busshållsplats och "älska" i det gröna. Riktiga sommarminnen och perfekta studentminnen.

Då önskar jag er en trevlig läsning denna morgon

B

B, igen

Du och jag, vi

.

Ironi

Förbjuden frukt

.

Kan bara inte

¿Estoy enamorado?


Off the market

Jonathan

Sådär ja, nu är det färdigläst. Äventyren om B slutade där, sedan blev det seriösa filosofitexter om pojkvännen istället. Hoppas detta hjälpte för att stilla era nyfikna sinnen, och vid frågor är det bara att slänga upp en ny kommentar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0